حضور آموزش و پرورش گلستان در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ

گرگان(پانا)-آموزش و پرورش گلستان در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل نمایشگاههای بین المللی استان گلستان، از 19 الی 22 تیرماه حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۳۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور آموزش و پرورش گلستان در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ

هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل نمایشگاههای بین المللی استان گلستان، از 19 الی 22 تیرماه برگزار خواهد شد. نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کشور برگزار می گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فی مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.

آموزش و پرورش گلستان از 19 الی 22 تیر ماه در هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ 97 که در نمایشگاه بین المللی گلستان واقع در جاده آق قلا برگزار می گردد، حضور داشته و منتظر حضور گرم شماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار