وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: گلستان جز 5 استان نخست کشور در زمینه اشتغال روستایی است

گرگان (پانا) - استان گلستان جز 5 استان نخست کشور در زمینه اشتغال روستایی است که با فعالیت هایی خوبی که در این حوزه در حال انجام است پیش بینی می کنیم نیاز به تامین اعتبار از محل 30 درصد اعتبارات گلوبال باشد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: گلستان جز 5  استان نخست کشور در زمینه اشتغال روستایی است

علی ربیعی در راستای اجرای طرح روستاهای بدون بیکار تصریح کرد: استان گلستان در اجرای این طرح پیشگام بوده و تا کنون 40 روستا در قالب طرح روستای بدون بیکار در این استان کعرفی شده که از این تعداد 4 روستا مربوط به شهرستان گنبدکاووس است.

وزیر کار در جمع تعدادی از مرغداران و کارآفرینان گنبدکاووس با اشاره به برخی از دغدغه های مرغداران در رابطه با انحصاری بودن نهاده ها و عرضۀ آن با قیمت بالا گفت: این مسئله را حتما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و وزیر صنعت معدن و تجارت مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی در رابطه با پروژه کشتگاه خورشیدی در روستای دوزاولوم گنبدکاووس نیز گفت: این پروژه با سرمایه گذاری صندوق کارآفرینی امید و با اشتغالزایی 170 نفر اجرا شده است و در صورت ادامه و افزایش اشتغالزایی قول می دهیم تسهیلاتی برای آن در نظر بگیریم.

ربیعی گفت: این کشتگاه پروژه ای است که علاوه بر این اشتغالزایی سبز، برق روستاها را نیز تامین کرده و حتی شرایط تأمین برق برای روستائیان و فروش برق را هم ایجاد کرده است.
من خیلی دوست دارم یک شهروند گنبدی باشم

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زندگی مسالمت آمیز اقوام مختلف در گنبدکاووس، این شهرستان را سرشار از انرژی و شادی دانست و با لهجه ترکی گفت: من خیلی دوست دارم یک شهروند گنبدی باشم.

به سردار بگوئید از تیم ملی خداحافظی نکند

ربیعی با توجه به برگزاری برنامه استقبال از سردار آزمون در گنبد اذعان کرد: دوست داشتم می توانستم در این مراسم حضور داشته باشم و به سردار بگویم بخاطر انتقادات از تیم ملی خداحافظی نکند.

وی در ادامه به طنز خطاب به سردار آزمون گفت : این بچه بازی ها چیست ؟ قهر نکن ! اگر جای من باشی که صبح تا شب استیضاح می شوم چه؟

خطاب وزیر کار به خیر گنبدی؛ اگر منم گرفتار زندان شدم دست من را هم بگیر

شوخی و کلام طنز وزیر کار در گنبدکاووس تنها خطاب به سردار آزمون نبود و وی در ادامه سخنانش و پس از اطلاع از حضور محمد شهرکی ،خیر گنبدی در جمع که مشارکت در آزادی زندانیان زیادی را در کارنامه خود دارد، ضمن تحسین وی گفت: ما وزرا وقتی برکنار می شویم پرونده های قضایی زیادی برای ما درست می شود من میخواهم همین جا از آقای شهرکی قول بگیرم اگر به خاطر این پرونده ها به زندان افتادم دست من را هم بگیرند!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار