استاندار لرستان: آینده این مرز و بوم به دست دانش‌آموزان تحصیل‌کرده و ورزشکار است

خرم آباد (پانا) - مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در در سالن ورزشی شهید توکل مصطفی زاده خرم‌آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار لرستان: آینده این مرز و بوم به دست دانش‌آموزان تحصیل‌کرده و ورزشکار است

سید موسی خادمی، استاندار لرستان در این مراسم اظهار داشت: شما نوجوانان اینده کشور هستید و آینده کشور در دستان شماست و به هر نحوی که شما پرورش یافته و آموزش ببینید به همان نسبت ایران و اینده ایران توسعه می‌یابد.

وی افزود: شما دانش آموزانی هستید که علاوه بر آموختن دانش که وظیفه اصلی شما است به کار مهم ورزش هم پرداخته‌اید و سه ویژگی نونهال، دانش اموز و ورزشکار از ویژگیهای شماست که امروز از سراسر ایران هر کدام استانها را به تصویر می‌کشید.

استاندار لرستان عنوان کرد: امیدواریم که در این مسابقات روش‌های قهرمان شدن و پهلوانی را بیاموزید و این مسابقات فرصت خوبی برای رقابت کردن و اینکه چگونه از پیروزی و شکست‌ها بتوانیم درس گرفته، استفاده کنیم .

وی بیان کرد: همه شما پیروز و هر کدام نماینده و چکیده استانهایتان هستید و برای شرکت در این مسابقات انتخاب شدید پس برتر و برگزیده و قهرمان هستید و شایستگی لازم را به طور حتم دارید تا در قامت تیم‌های ملی نیز وارد شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار