در گفت‌وگو با پانا

پیام امیر حاج رضایی به برانکو و کی‌روش: در بدترین وضع اقتصادی کشورمان بهترین پول را می‌گیرد، لطفاً به فوتبال ما رحم کنید

تهران (پانا) – کارشناس فوتبال ایران معتقد است تنش‌های اخیر بین برانکو و کی‌روش هیچ سودی برای فوتبال ایران ندارد و دردی را دوا نخواهد کرد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام امیر حاج رضایی به برانکو و کی‌روش: در بدترین وضع اقتصادی کشورمان بهترین پول را می‌گیرد، لطفاً به فوتبال ما رحم کنید

هنوز یک روز از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2018 نگذشته بود که کی روش در مصاحبه‌ای به برانکو حمله و به او اتهاماتی وارد کرد و پس از آن برانکو در پی پاسخ به مرد مغرور پرتغالی فوتبال ایران برآمد؛ حکایتی که مانند بازی پینگ‌پنگ ادامه‌دار شده است و هیچ کدام از طرف‌های ماجرا حاضر به کوتاه آمدن از موضع خود نیست.

امیر حاج رضایی در گفت‌وگو با پانا درباره اختلاف و درگیری برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش گفت: چقدر باید از این درگیری‌ها بگوییم و از این دو نفر بخواهیم که بیشتر از این فوتبال ما را به حاشیه نبرند؟ برخی‌ها می‌گویند بگذارید دعوا کنند تا نقطه ضعف فوتبال ما مشخص شود اما بدون شک این درگیری‌ها و تنش‌ها هیچ سودی برای فوتبال ما ندارد و بحث جدیدی را باز نمی‌کند.

وی ادامه داد: کی روش مربی خوبی است اما بدون شک به رفتارهای اجتماعی او نقد وارد است و این اخلاق‌های تند و تیز او عملکرد فنی‌اش را هم زیر سؤال برده است. او همه فوتبال ما را نمی‌داند، البته نه تنها او بلکه هیچ کس دیگر هم نمی‌تواند ادعا کند که از همه فوتبال اطلاع دارد.

حاج رضایی درباره حملات و اتهامات دو طرف به یکدیگر گفت: هر کسی نمی‌تواند هر چه بر زبانش بیاید عنوان کند. همه ما در جایگاه‌هایی که هستیم محدودیت‌هایی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. کی روش هم از این قاعده مستثنی نیست او در فوتبال ایران کار می‌کند و باید مشکلات و محدودیت‌ها را بپذیرد و نمی‌تواند هر حرفی را بزند. این دعواها و درگیری‌ها هیچ دردی از فوتبال کشور ما دوا نمی‌کند و من از همین‌جا می‌خواهم به کی روش و برانکو بگویم به فوتبال ما رحم کنید.

وی ادامه داد: بدون شک نقد کردن زمانی ارزش دارد که همراه با تخریب نباشد. فوتبال ما به درمان نیاز دارد و باید اساسی مشکلات آن را حل کنیم نه اینکه شاهد اختلاف دو مربی خارجی باشیم.

حاج رضایی در پایان گفت: من یک‌بار دیگر این حرف را زده‌ام و بار دیگر می‌گویم، برانکو و کی روش در ایران در بدترین وضعیت اقتصادی کشورمان بهترین حقوق را می‌گیرند و در رفاه هستند. آنها در حالی جنگ و درگیری در فوتبال ما راه انداختند که کارگران ما ماه‌هاست حقوق نگرفتند و وضعیت خوبی ندارند. دلخوشی خیلی‌ها در این شرایط فوتبال است و این دو نفر با این درگیری و حاشیه آن را از بین برده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار