تجلیل از 140 سوادآموز برتر مسابقه ی طرح خواندن با خانواده ناحیه 1 اهواز

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز از تجلیل از 104 سوادآموز برتر مسابقه ی طرح خواندن با خانواده و 37 آموزش دهنده ی دوره های انتقال ناحیه 1 اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 140 سوادآموز برتر مسابقه ی طرح خواندن با خانواده ناحیه 1 اهواز

سیدجاسم موسوی اصل در مراسم اهدا جوایز سوادآموزان برتر مسابقه طرح خواندن با خانواده و طرح حلقه های کتاب خوانی دوره ی انتقال، اظهار کرد: یکی از اولویت های 20 گانه برنامه ی توسعه آموزش و پرورش استان با سواد کردن افراد باز مانده از تحصیل و انسداد مبادی بی سوادی در استان است که مسئولیت امر شناسایی افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل در شرایط سنی 10 تا 49 سالگی به عهده شما عزیزان آموزش دهنده قرار داده است.

وی با بیان اینکه این طرح دوره ی انتقال و سوادآموزی را نیز شامل می شود، افزود: در این طرح به هر سوادآموز دوره ی انتقال 5 جلد کتاب و سوادآموز دوره ی سوادآموزی 3 جلد کتاب جهت خواندن ارائه داده شد هر کدام از سوادآموزان می بایست از هر جلد کتاب یک خلاصه یا برداشت 10 الی 14 خطی در یک کاغذ A4 ثبت و ارائه می داد.

موسوی اصل در ادامه خاطر نشان کرد: در این طرح 36 نفر آموزش دهنده از مجموع 160 نفر آموزش دهنده و 104 نفر سوادآموزاز مجموع 900 نفر سوادآموز شرکت کردند که در مدت 2 الی 3 ماه موفق به کسب رتبه ی برتر مسابقات این طرح شدند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در پایان گفت: هدف از طراحی این مسابقه ارتقا سطح آگاهی و دانش سوادآموزان و خانواده های آنان بوده است که در نهایت از 140 نفر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار