معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

آغاز صدور احکام حقوقی فرهنگیان خوزستانی با ضرایب جدید از امروز

اهواز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از آغاز صدور احکام حقوقی 64 هزار پرسنل شاغل در آموزش و پرورش استان با اعمال ضرایب جدید حقوقی از امروز 11 تیرماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز صدور احکام حقوقی فرهنگیان خوزستانی با ضرایب جدید از امروز

سیروس خدادادی با بیان اینکه روند صدور احکام حقوقی جدید فرهنگیان خوزستانی از امروز آغاز شده است، اظهار کرد: ضریب افزایش حقوق سال جاری 1797 ریال است و میانگین افزایش آن بین 6 تا 12 درصد خواهد بود.

وی در ادامه با اظهار اینکه مبنای اصلی افزایش حقوق همکاران فرهنگی تجمیع ضریب ریالی و ضریب تعدیل خواهد بود، توضیح داد: حداقل افزایش حقوق 1 میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر افزایش حقوق پس از اعمال ضریب 4 میلیون و 500 هزار ریال خواهد بود.

خدادادی با اشاره به مبنای احتساب ضریب تعدیل در افزایش حقوق همکاران، خاطرنشان کرد: این ضریب افزایشی بر اساس امتیاز حق شغل، حق شاغل، حق مدیریت، فوق العاده شغل و سختی کار محاسبه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: کارشناسی های امور ادارای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان از امروز کار صدور احکام جدید را آغاز کرده اند. پس از پایان این فرآیند حقوق تیرماه با افزایش حقوقی سال جدید به حساب همکاران گرامی واریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار