سرپرست شهرداری کرج خبر داد: لیست بدهکاران به شهرداری به زودی تکمیل می شود

کرج (پانا) - سرپرست شهرداری کرج با اشاره به ضرورت تسویه بدهی شهرداری به بانک شهر گفت که پرداخت سود مرکب ماهیانه به این بانک به اقتصاد مدیریت شهری آسیب می زند.

کد مطلب: ۸۳۴۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست شهرداری کرج خبر داد: لیست بدهکاران به شهرداری به زودی تکمیل می شود

محمدرضا احمدی نژاد در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج، با اشاره به دریافتِ تسهیلات ۵۵۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج از بانک شهر در دوره چهارم شورا، افزود: در حال حاضر بدهی شهرداری به بانک شهر ۶۱۰ میلیارد تومان است که در صورتی که این بدهی زودترتسویه نشود، زیان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به منظور صاف کردن بدهی های بانک شهر، تفاهم نامه ای تنظیم و به شورا ارسال شده است، عنوان کرد: در صورت افزایش تعاملات می توانیم شهرداری را از این بحران نجات دهیم.

احمدی نژاد همچنین به برگزاری جلسه ای با بانک شهر تهران طی هفته آینده به منظور تعاملات سازنده اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری تمام تلاش خود را برای خروج شهرداری از بحران اقتصادی پیش آمده انجام خواهد داد.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه صحبت های خود به آماده سازی لیست املاک و لیست بدهکاران به شهرداری اشاره کرد و افزود: این لیست به زودی تکمیل و به شورای شهر ارایه می شود.

وی در خصوص اصلاح و ساماندهی نیوجرسی ها و مباحث مربوط به حمل و نقل ترافیک نیز، گفت: در این زمینه با پلیس راهور در حال بحث و بررسی هستیم و به زودی عملکرد شهرداری در این خصوص نیز تبیین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار