مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

شهرک صنعتی دارویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای ۳۰ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد و گفت: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های دارویی استان شهرک صنعتی دارویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرک صنعتی دارویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

علی نظری شیخ احمد در بازدید از شهرک های صنعتی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد رونق واحدهای تولیدی استان در چندین سال اخیر بودیم که این موضوع به نوبه خود در رشد و ایجاد شهرک‌های صنعتی استان نقش قابل توجهی به دنبال داشته است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فعالیت ۸۰ درصد واحدهای تولیدی با اشتغال‌زایی برای ۱۰ هزار نفر در اردبیل خبر داد و افزود: ایجاد شهرک صنعتی دارویی استان اردبیل به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های دارویی استان در حال حاضر در دستور کار قرار گرفته و طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا دو سال آینده تکمیل می‌شود .

وی تصریح کرد: اجرای ۳۰ طرح عمرانی در شهرک های صنعتی اردبیل در دستور کار قرار گرفته که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا دو سال آینده تکمیل می‌شود که اعتبارات خوبی به این منظور گرفته شده است تا تبدیل به کارگاه عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شده است .

نظری شیخ احمد تصریح کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی غیردولتی بستری برای توسعه اشتغال در استان است و حمایت‌های لازم و قانونی در حوزه‌های شهرک های صنعتی استان انجام می‌شود که در توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی استان تاثیر قابل توجهی دارد .

وی بیان کرد: تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌های عامل به واحدهای صنعتی و تولیدی استان در دستور کار قرار گرفته و به منظور توسعه واحدهای تولیدی استان در نظر گرفته شده تا بتوانیم در سالی که مزین به نام حمایت از کالای ایرانی است در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار