به دلیل محدودیت های ترافیکی 6 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان لغو شد

زاهدان(پانا)- مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: 6 پرواز در مسیر تهران - زاهدان - تهران بر اساس اعلام شرکت های ماهان و زاگرس به دلیل محدودیت های ترافیکی لغو شده است.

کد مطلب: ۸۳۳۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
به دلیل محدودیت های ترافیکی 6 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان لغو شد

حمیدرضا پارسا اظهار داشت: پرواز شرکت زاگرس در مسیر تهران - زاهدان - تهران روز چهارشنبه /13 تیر/ و پروازهای شرکت ماهان این مسیر در روزهای شنبه /16 تیر/ و سه شنبه /19 تیر/ بر اساس این اعلام انجام نمی شود.
وی افزود: پرواز شرکت زاگرس بر اساس برنامه قرار بود بعد از ترک فرودگاه مهرآباد ساعت 21:5 دقیقه وارد فرودگاه زاهدان شده و ساعت 21:55 دقیقه این فرودگاه را به مقصد تهران ترک کند.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین پروازهای شرکت ماهان مسیر تهران - زاهدان - تهران روزهای 16 و 19 تیر بر اساس برنامه قرار بود ساعت 20:50 دقیقه وارد زاهدان شده و ساعت 22 این فرودگاه را به مقصد مهرآباد ترک کند.
پارسا از برقراری مجدد پرواز شرکت آتا در مسیر تهران - زابل - تهران خبر داد و گفت: این پرواز روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی هواپیمای شرکت آتا در این روزها ساعت 10:5 دقیقه تهران را ترک می کند و ساعت 11:55 دقیقه وارد زابل شده و ساعت 12:50 دقیقه از این فرودگاه خارج و ساعت 14:40 دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد می شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر هفته پرواز شرکت های مختلف از جمله هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه های استان به نقاط مختلف کشور انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار