مدیر اداره آموزش وپرورش کهگیلویه: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنم اما تخریب را نمی‌پذیرم

مدیر اداره آموزش وپرورش کهگیلویه گفت:از انتقادهای سازنده که به پیشرفت آموزش و پرورش کمک کند استقبال می‌کنم اما تخریب را نمی‌پذیرم .

کد مطلب: ۸۳۳۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر اداره آموزش وپرورش کهگیلویه: از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنم اما تخریب را نمی‌پذیرم

علی پورک پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اصل تمرکززدایی و تفویض اختیار به مدیران را یکی از برنامه های خود در این سمت عنوان و افزود: دیگر سیاست بنده به عنوان مدیر جدید در حوزه آموزش و پرورش، اصل ضابطه‌مداری تؤام با روابط انسانی خواهد بود .

مدیر اداره آموزش و پرورش کهگیلویه بالا بردن جایگاه آموزش و پرورش و هماهنگی بین تعهد و تخصص را از دیگر برنامه‌های خود عنوان و تصریح کرد: با شرکت در جشنواره‌ها، رقابت‌ها و سایر مسایل مرتبط به افزایش کمی و کیفی آیتم‌های گوناگون پرورش کمک خواهیم کرد .

وی فرسودگی و کمبود برخی فضاهای آموزشی را یادآور شد و بیان کرد: از مدارس شهرستان بازدید خواهم کرد و نسبت به رفع نیازهای آنها پیگیری های لازم انجام خواهد شد .

پورک پور از تعامل دوسویه با رسانه ها خبر داد و گفت: از انتقادهای سازنده که به پیشرفت آموزش و پرورش کمک کند استقبال می‌کنم اما تخریب را نمی‌پذیرم .

وی از رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه یاد و اضافه کرد: هر رسانه‌ای که بر مبنای عقلانیت و منطق عمل کند مخاطب به خود جذب می‌کند و رسانه‌ای که حرفه‌ای عمل نکند به جای جذب مخاطب سیاست دافعه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار