انتصاب فرماندهان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در شهرستان ایلام

ایلام (پانا) - مراسم تکریم و معارفه فرماندهان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان ایلام با حضور مدیر و کارکنان آموزش و پرورش و جانشین فرمانده سپاه ناحیه و همکاران ایشان در محل نمازخانه این مدیریت برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب فرماندهان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در شهرستان ایلام

فارس شریفی مدیر آموزش و پرورش ایلام گفت: بسیج فرهنگیان و دانش آموزی همواره به عنوان اعضای ثابت و همکاران همیشگی آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین و سیاست های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و آموزشی ثابت قدم بوده اند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش نهادی فرهنگ ساز،قانون محور، تربیت کننده و متعامل باسایر نهادها وارگان های دولتی است ، اگر چه متولی تربیت و آموزش در دوره های تحصیلی دبستان تا متوسطه است لیکن ضرورت همگرایی و همزمانی همگانی تا تحقق این دو مهم تاثیر گذار در سرنوشت انسان ها احساس می شود.

شریفی افزود: یکی از ماموریت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزان تعمیق بخشیدن به ارزش های دینی و الهی و ترویج و تکثیر تفکر ناب امام عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری و تداوم بخشیدن راه پر ارزش شهیدان در بین نسل جوان امروز است.

الفتی جانشین سپاه ناحیه ایلام نیز در ادامه به نقش بی بدیل آموزش و پرورش و بسیج در اجرای هدفمند و برنامه ی معنوی راهیان نور اشاره کرد و گفت : راهیان نور یکی از اقدامات بسیار تاثیر گذاربر روح و روان دانش آموزان است که با همدلی و همت سپاه و آموزش و پرورش هر ساله به خوبی اجرا می گردد.

در پایان این مراسم از فرماندهان قبلی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی به ترتیب حمید دوستکام و خانم نوروزی تقدیر وطی حکمی از سوی سرهنگ فولادی سرکار خانم نوروزی به عنوان فرمانده جدید بسیج فرهنگیان وخانم بساط نیا به عنوان فرمانده بسیج دانش آموزی خواهران منصوب و معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار