با حضور مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد:

کارگاه آموزش مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل

زاهدان(پانا)- معاون متوسطه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزش مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل جهت آموزش به دانش آموزان برای شرکت در اولین جشنواره ملی پرواز آزاد ایران در دو بخش تئوری و عملی با حضور 35 نفر شرکت کننده از شهرستان ها،نواحی ومناطق استان سیستان وبلوچستان در محل خانه معلم زاهدان و سالن ورزشی دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۳۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزش مربیگری ساخت و پرواز هواپیمای مدل

حمید رضا رخشانی اظهار داشت: از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی را ترویج و گسترش علم هوانوردی و تربیت مربی متخصص در رابطه با ساخت و پرواز هواپیمای مدل و تقویت بنیه علمی و مشارکت دانش آموزان در زمینه های هوافضا و هوانوردی بیان کرد.

رخشانی تاریخچه، تعریف، انواع،کاربرد وابزار مورد نیاز ساخت هواپیمای مدل، آیرودینامیک، اجزای هواپیما ،بازار فن آوری و طراحی، نحوه نقشه خوانی، نحوه ساخت هواپیمای مدل بدون موتور مطابق با استاندارد جهانی، نحوه تست و پرواز، نحوه برگزاری و قوانین جهانی مسابقات را از مهمترین سر فصل های آموزشی این کارگاه عنوان نمود.

وی مدت زمان برگزاری کارگاه آموزشی را یک روز کاری شامل3ساعت تئوری،4ساعت عملی ساخت هواپیما و1ساعت تست و پرواز هواپیمای مدل اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار