با نظام ارجاع دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در تمامی سطوح امکان پذیر است

نیشابور ( پانا ) - مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با نظام ارجاع دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در تمامی سطوح امکان پذیر است.

کد مطلب: ۸۳۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
با نظام ارجاع دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار در تمامی سطوح امکان پذیر است

جواد مسیح آبادی گفت: پیرو سیاست وزارت بهداشت در قالب طرح تحول سلامت و برابر قوانین مربوط به نظام ارجاع، ارجاع بیمار از بهورز به پزشکان عمومی در سطح 1 و متعاقبا از سطح 1 به پزشکان متخصص در سطح 2 انجام می پذیرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ارائه آموزش و خدمات بهداشتی به جمعیت تحت پوشش، به ویژه پس از اجرای مراقبتهای جمعیت شهری، ایجاد زیرساخت مناسب ارجاع سطح 2 را از اهداف اصلی این جلسه دانست و افزود: در این جلسه مدیران و کارشناسان مرتبط با طرح، ضمن بیان دیدگاهها و نقطه نظرات، جنبه های مختلف فرآیند را بررسی نمودند.

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده الکترونیک و رفع مشکلات اینترنتی و سخت افزاری، امکان ثبت شرح حال بیمار و ارجاع سطح 2 علاوه بر سطح 1 نیز فراهم می گردد و پزشکان متخصص طرف قرارداد در بیمارستانها و مطبهای خصوصی، امکان دسترسی به پرونده الکترونیک بیمار را خواهند داشت.

مسیح آبادی در پایان از کلیه مردم برای مراجعه به خانه های بهداشت و مزاکز خدمات جامع سلامت دعوت نمود و اجرای بسته های خدمتی مخصوص هر گروه سنی را از ویژگیهای این فرآیند عنوان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار