جست‌وجوی اشیای جانباختگان سانحه هوایی یاسوج ادامه دارد

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت با وجود اتمام مرحله نخست جست‌وجو و انتقال بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی مرحله جست‌وجو و حفاظت برای جمع‌آوری اسناد و اشیای متعلق به جانباختگان ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جست‌وجوی اشیای جانباختگان  سانحه هوایی یاسوج  ادامه دارد

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه 4 تیر 97 بعد از 127 روز پایان عملیات جست و جوی پیکر جانبختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسو ج را اعلام کرد.

عزیز فیلی یادآور شد: وسایل و قطعه‌های باقی مانده از هواپیما و برخی بافت‌های کوچک باقی مانده در همان محل سقوط هواپیما دفن خواهند شد و یادمان جانباختگان این سانحه دلخراش در محل سقوط و ارتفاعات دنا ایجاد خواهد شد.
فیلی گفت: بیش از 1260 عملیات توسط نیروهای امدادی، کوهنورد و نیروهای محلی در منطقه انجام شد.
وی تصریح کرد: در این عملیات همچنین بیش از 346 تیم امدادی و کوهنورد از 25 استان کشور به صورت دوره‌ای حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار