30 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان به مقصد نرسید

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
30 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان به مقصد نرسید

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان فارس ، سرهنگ حسین دیندارلو تصریح کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان لارستان، 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودرو تریلر تانکردار کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی برحمل سوخت قاچاق از طریق یک دستگاه خودرو تریلر تانکر دار در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ دیندارلو با بیان داشت: با تلاش مأموران انتظامی خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 30 هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد

وی همچنین با اشاره برخورد پلیس با شدت و جدیت با فعالیت قاچاقچیان کالا و فرآورده های نفتی ادامه داد: مردم می توانند اخبار و اطلاعات خود در این رابطه را به پلیس 110 اعلام کنند.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نی ریز عنوان کرد: در پی ایست و بازرسی ماموران قطرویه، هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو ام وی ام و پژو 405 مظنون و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ خالد یوسفی ادامه داد: در بازرسی‌های به‌عمل آمده از این دو خودرو در مجموع 27 کیلو و 800 گرم تریاک کشف و در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار