نظام آموزش و پرورش برمبنا و پایه عدالت در حوزه علم و معرفت بنا شده است

کلات(پانا)- نظام آموزش و پرورش برمبنا و پایه عدالت در حوزه علم و معرفت بنا شده است و تمام سعی ما بر سرلوحه قرار دادن عدالت در کارهایمان است.

کد مطلب: ۸۳۳۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نظام آموزش و پرورش برمبنا و پایه عدالت در حوزه علم و معرفت بنا شده است

داریوش پایسته در دیدار با رئیس دادگستری کلات گفت:برقراری عدالت جهانی که برون داد آن در فعل حاضر قوه قضائیه است از ساختار اجتماعی خاص و منظمی تشکیل شده است .

وی هدف از دیدار که با حضور معاونین آموزش و پرورش برگزار شد را تجدید میثاق دستگاه تعلیم و تربیت با دستگاه قضا دانست و گفت: استقلال قاضی و دستگاه قضا،اقتدار ودانش سه رکن مهمی است که دشمنان نظام از گسترده شدن آن در سطح جامعه هراس دارند .
وی افزود: ما همگام و همراه با دستگاه قضا بوده و هستیم و خود را در جایگاه رفیعی از عدالت اجتماعی می بینیم و در تربیت نیرو های عدالت گستر تمام تلاشمان را میکنیم.
آقای محمد زاده رئیس دادگستری کلات نیز در این دیدار گفت: قوه قضائیه متعلق به تمام مردم ایران است و دستگاه قضا بر اساس وظایفی که دارد همواره تلاش کرده تا در تمام سطوح عدالت را برقرار کند .

محمد زاده بیان کرد:پیشگیری در راس امور دستگاه قضا قرار دارد و ما با همه ادارات در قالب قانون تعامل داشته ایم و اصلی ترین محل برای پیشگیری از یک جرم آموزش و پرورش است .چرا که اگر فردی از جرم و عواقبش آگاهی داشته باشد هیچ وقت سمت آن نمیرود.
این دیدار مهم بمناسبت هفته قوه قصائیه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار