مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: فراوانی مشکل، نشان از چالش جدی در سیستم است

برنامه ریزی استراتژیک در روند ثبت نام مدارس

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی دو ابزار مهم تحقق برنامه هاست، بر برنامه ریزی استراتژیک در جهت جلوگیری از به وجود آمدن چالش جدی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی: فراوانی مشکل، نشان از چالش جدی در سیستم است

ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان آذربایجان شرقی با بررسی محوریت های 7گانه ابلاغی، پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس خانه معلم تبریز تشکیل جلسه داد.

جعفر پاشایی در این جلسه ضمن تاکید بر رعایت رضایتمندی اولیا، دانش آموزان و معلمان بر روال سال های قبل، برنامه ریزی استراتژیک را خواستار شده و بر دوری از تصمیمات معمولی که باعث پابرجا ماندن مشکلات می شود متذکر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیش بینی مشکل قبل از وقوع را در راستای برنامه ریزی استراتژیک عنوان کرد و توضیح داد: این کار باعث می شود قبل از وقوع بحران مشکل را شناسایی و حل کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان بیان کرد: فراوانی مشکل نشان دهنده وجود چالش جدی در مجموعه است و و برای مقابله با آن برنامه ریزی استراتژیک ضروری است.

وی در خصوص مدارس ویژه و خاص اظهار کرد: شرایطی که در قانون و شیوه نامه آمده به درستی باید عمل شود و هیچ سفارشی از طرف ستاد صورت نگیرد و در صورت تخلف بدون اغماض برخورد می شود.

پاشایی بر پویایی ستاد نظارت بر ثبت نام تاکید نموده و گفت: تمامی اقدامات در کل استان رصد و نارسایی ها استخراج و سریعا حل شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان بر رسیدگی دقیق به لباس مدارس، ساماندهی سرویس مدارس، رضایتمندی، تسهیل و روان سازی ثبت نام دانش آموزان یاداور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار