مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش شهرستان بیجار برگزار شد

مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی کانونها و پایگاههای آموزشی و پرورشی شهرستان بیجار صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و مدیر سازمان دانش آموزی استان در محل سالن سینما آزادی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی آموزش و پرورش شهرستان بیجار برگزار شد

در ابتدای این مراسم احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیرمقدم اظهار داشت: اهداف برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان شامل «غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان به منظور رشد همه جانبه شخصیت آنان»، «ایجاد زمینه‌های لازم به منظور تقویت و تأمین سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان»، «فراهم‌سازی زمینه‌های جلب مشارکت دانش‌آموزان جهت شرکت عملی آنها در سازندگی کشور» و «تقویت روحیه خودیاری و همیاری و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان» است.

در ادامه جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار طی سخنانی یادآور شد: برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت در ۵ محور شامل «مهارت‌های ارتباطی معرفتی، هویتی و بصیرتی»، «مهارت‌های فرهنگی، هنری و فعالیت‌های نشاط آور و شادی بخش»، «مهارت‌های حرفه‌ای»، «مهارت‌های اشتغال‌زایی» و «مهارت‌های ورزشی و سلامت» برنامه ریزی شده است.

وی تاکید کرد: والدین فرزندانشان را به حضور در کلاس ها و برنامه های شاد و مفرحی که در کنار آن تدارک دیده شده تشویق کنند.

جعفری اظهار داشت: این فعالیتها در چهار پایگاه شامل کانونهای شهید باهنر، فدک و شهید الماسه دختران و پسران تدارک دیده شده و در این رابطه از توانمند ترین مربیان استفاده شده است.

وی در پایان تاکید کرد نکات ایمنی و شادابی دانش آموزان در طی این تابستان باید از اهم موضوعات مدیران و مربیان این پایگاهها باشد.

گفتنی است این مراسم با برنامه های متنوعی از جمله پخش نماهنگ ، حرکات ورزشی ، دکلمه و سرود دانش آموزی همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار