دستورالعمل تغییر رشته در متوسطه دوم ابلاغ شد

تهران (پانا) - وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل تغییر رشته درون‌شاخه‌ای دوره متوسطه دوم را به همه واحدهای آموزشی ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل تغییر رشته در متوسطه دوم ابلاغ شد

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان شاخه نظری که در پایه یازدهم تحصیل می‌کنند، می‌توانند با معرفی مدیر واحد آموزشی و با موافقت کمیسیون خاص اداره آموزش و پرورش منطقه، شهر یا ناحیه، تغییر رشته دهند. آنها ابتدا باید برگه درخواست تغییر رشته خود را دو هفته قبل از شروع امتحانات خرداد یا شهریور تکمیل و بعد از تایید ولی، به مدیر واحد آموزشی تحویل دهند.

براساس این دستورالعمل برای شرکت دانش‌آموز در امتحان تغییر رشته باید محل برگزاری امتحان او متناسب با رشته‌ای که تقاضا کرده است مشخص شود و واحد آموزشی مقصد موظف است از دانش‌آموز معرفی شده برای تغییر رشته امتحان بگیرد. دانش‌آموزان هم باید در امتحان تغییر رشته شرکت و حدنصاب برخی از دورس اختصاصی پایه یازدهم را کسب کنند.

دانش‌‌آموزان و مدیران واحدهای آموزشی می‌توانند برای اطلاع از چگونگی شرکت دانش‌آموزان در امتحان تغییر رشته، تطبیق دروس و نحوه ثبت نمرات تغییر رشته و دیگر جزئیات می‌توانند دستورالعمل تغییر رشته درون‌شاخه‌ای دوره متوسطه دوم را مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار