سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کسب مقام نخست نهج البلاغه کشور توسط معلم سربیشه ای

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آقای نادی، شاغل در آموزش و پرورش شهرستان سربیشه موفق به کسب مقام اول نهج البلاغه در سومین دوه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور شد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام نخست نهج البلاغه کشور توسط معلم سربیشه ای

علی اصغر موسوی کیا در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات تعداد 8 فرهنگی برگزیده استان در رشته های قرائت، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و روش تدریس احکام به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به کسب مقام پنجم کشور در رشته تدریس احکام، توسط آقای سعیدی از شهرستان بیرجند،در این دوره از مسابقات یاد آور شد: سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و فهم معارف قرآنی در خراسان جنوبی برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی رسیدن به حیات طیبه را تنها در پرتو آیات قؤان مجید و کلام وحی میسر دانست و افزود: یکی از رویکرد های کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان نیز توجه به مقوله تربیت اسلامی در سایه ترویج سبک زندگی و احیای معارف والا و عمیق قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی فرهنگیان و دانش آموزان است.

موسوی کیا، با بیان این که تنها راه رسیدن به کمال تعلیم و تربیت، تعامل سازنده و همفکری دور نهاد انقلابی یعنی حوزه و آموزش و پرورش است، ادامه داد: راه درست زنده بودن و زندگی کردن را باید حوزه و روحانیت بر مدار سه اصل قرآن، عترت و نماز به بدنه آموزش و پرورش تزیرق کنند، چرا که آموزش و پرورش مهم ترین مکان و ورود فعال حوزه، به عرصه تعلیم و تربیت در ساحت های 6 گانه سند تحول و بهترین گام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار