معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  خراسان جنوبی :

صدور ۳۹۵ جلد سند مالکیت روستایی و شهری

بیرجند(پانا) ـ معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  خراسان جنوبی گفت : ۳۹۵ جلد سند مالکیت روستایی و شهری از آغاز امسال تاکنون در خراسان جنوبی صادر و تحویل متقاضیان شد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۳۹۵ جلد سند مالکیت روستایی و شهری

حامد تنها معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۹۵ جلد سند مالکیت روستایی و شهری از آغاز امسال تاکنون در خراسان جنوبی صادر و تحویل متقاضیان شد،گفت:از این تعداد 110 جلد سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 285 جلد سند در روستاها با مشارکت بنیاد ثبت اسناد و املاک استان صادر شد.

وی افزود:در سه ماه گذشته 2 هزار و 429 پرونده تقاضای صدور سند مالکیت جمع آوری و تکمیل شده که از این تعداد 873 پرونده شهری و هزار و 556 پرونده روستایی است.

تنها گفت:تا پایان امسال پیش بینی می شود 2 هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی در استان صادر شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود:در این طرح پس از تقاضا از سوی مردم کارشناسان بنیاد مسکن به روستا مراجعه و پس از تشکیل پرونده و نقشه برداری روستا مراحل صدور سند را انجام می دهند و نیازی به پیگیری متقاضی نیست.

وی اظهار کرد:مراحل صدور سند مالکیت حداکثر 6 ماه طول می کشد و پس از آماده شدن، سند درب منازل تحویل متقاضی می شود.

تنها گفت:این اسناد با هدف ساماندهی مالکیت در روستاها و حمایت از روستائیان برای برخورداری از وثیقه ای معتبر صادر می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود:تاکنون 65 هزار و 466 جلد سند مالکیت روستایی و شهری در خراسان جنوبی صادر و به مالکان تحویل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار