مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تأکید کرد:

حمایت از سند راهبردی و سیاست های حوزه سوادآموزی

کرمانشاه ( پانا ) - از کلیه پتانسیل­های موجود برون و درون سازمانی جهت ارتقای سطح سواد در استان استفاده بهینه خواهیم کرد

کد مطلب: ۸۳۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از سند راهبردی و سیاست های حوزه سوادآموزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گردهمایی یک روزه کارشناسان و کاربران سامانه سوادآموزی بر تقویت سند راهبردی، رویکرد، برنامه ، اهداف و سیاست­های معاونت سوادآموزی تاکید کرد. وی در این نشست که با حضور روسا و همکاران حوزه معاونت سوادآموزی، و مشاوران مدیر کل برگزار گردید، خاطر نشان کرد: از کلیه پتانسیل­های موجود برون و درون سازمانی جهت ارتقای سطح سواد در استان استفاده بهینه خواهیم نمود.

دکتر مجید یزدان پناه در این همایش همچنین اظهار داشت: برنامه ریشه­ کنی بی­سوادی در گروه سنی 49-10 سال به عنوان سند راهبردی و جهت ساز مد نظر و برای وصول به این مهم توسعه مشارکت­های بین بخشی و فرا بخشی و انعطاف­­ پذیری در رویه­ ها و روش­های سوادآموزی در دستور کار قرار دارد. بنابر این گسترش فرصت­های یادگیری و ارائه آموزش ­های برخوردار از کیفیت و بهبود کارآمدی و اثربخشی سازمان برای ایفای نقش و انجام مأموریت در ریشه­ کنی بی­ سوادی حائز اهمیت است.

هرمز نوروزی­ فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش نیز در ادامه‌ی این نشست ضمن تشریح عملکرد مجموعه سواد آموزی، عنوان داشت: تسهیل فرایند جذب و آموزش بی­سوادان و کم­سوادان گروه هدف، توسعه مراکز یادگیری محلی با مشارکت دستگاه­های دولتی، غیر دولتی و سازمان­های مردم نهاد، اشاعه کارکردها و پیامدهای سوادآموزی در جامعه و گروههای مرجع، توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت نظارت مستقیم و غیر مستقیم بر فرایند آموزشی و مالی به عنوان سیاست­های اصلی معاونت سوادآموزی استان پیگیری خواهد گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار