مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

ثبت نام موقت دانش آموزان دوره متوسطه دوم مدارس شاهداستان کردستان آغاز شد

سنندج(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش و رییس ستاد اجرابی شاهد و ایثارگران کردستان از شروع ثبت نام موقت دانش آموزان پابه دهم مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام موقت دانش آموزان دوره متوسطه دوم مدارس شاهداستان کردستان  آغاز شد

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه دهم مدارس شاهد از امروز یکشنبه 97/4/10تا ساعت 24روز یکشنبه 97/4/24 از طریق سامانه سجا انجام می گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا و همزمان با سراسر کشور در زمان بندی مشخص امکان پذیر می باشد؛ تاکید کرد والدین متقاضی با مراجعه به سامانه اینترنتی سجا به آدرسwww.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام فرزندانشان اقدام کنند.

قربانی گفت: شاخصه های امتیاز آور از جمله ایثارگری، فرهنگی، خیرین مدرسه ساز والدین و کسب عناوین و رتبه های برتر دانش آموزان در مسابقات قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی و معدل پایه نهم، در سامانه تعبیه شده که والدین گزینه های مربوطه را جهت احتساب فعال می نمایند و در پایان ضمن دریافت کد رهگیری از سامانه، منتظر پیامک آموزشگاه مربوطه خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: پس از انطباق مدارک و تایید در سه مرحله آموزشگاه، منطقه و استان، ثبت نام قطعی انجام خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار