معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تاکید بر تلاش جدّی در مسیر تحقق دولت الکترونیک گفت: هدف از ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است.

کد مطلب: ۸۳۳۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف از ایجاد میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است

دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان در سال جاری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد و با حضور اعضای شورا با هدف ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات دستگاه های اجرایی از طریق میز خدمت برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست بیان کرد: اجرای طرح میز خدمت در دستگاه های اجرایی مورد آسیب شناسی قرار گرفته است و موارد ابهام انگیز نسبت به این موضوع به ساختار و پیشینه نامناسب نظام اداری بر می گردد و اینکه شخص رئیس جمهوری با فهم و اراده بالا برای اصلاح آن وارد شده اند، گامی رو به جلو است.
«علی زینی وند» افزود: صدا و سیما، رسانه ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از جایگاه و شیوه ارائه این طرح با مردم صحبت کنند زیرا لازمه اجرای موفق هر طرحی اقناع سازی و اطلاع رسانی مناسب نسبت به جنبه های مختلف آن موضوع می باشد.
زینی وند اظهار کرد: هدف از اجرای طرح میز خدمت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی ،جلوگیری از فساد اداری و سرگردانی مردم در سازمان ها و مجموعه هایی است که نیاز به خدمت دارند.
وی یادآور شد: ضرورت دارد هدف از ایجاد میز خدمت برای جامعه و مردم تبیین شود و با توجه به اهتمام دولت تدبیر و امید نسبت به اجرای این موضوع، تمام دستگاه های اجرایی موظف به تحقق و اجرای شایسته این امر هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: میز خدمت فضایی است که اجرا و تحقق اهداف آن زمینه موثری برای ورود به اجرایی شدن اهداف دولت الکترونیک می باشد و با توجه به دیدگاه ها و زیرساخت هایی که در استان یزد وجود دارد می توان به عنوان الگویی موفق و پیشتاز در اجرا و استقرار دولت الکترونیک عمل کرد.
وی افزود: شایسته است برای اجرای موفق این طرح از دیدگاه دانشگاهیان و متخصصان در حوزه اداری نیز مشورت گرفته و ایده های خوب اجرایی شوند.
زینی وند با تاکید بر به کارگیری افراد موثر و توجیه در ایجاد میز خدمت برای تسهیل کار ارباب رجوع گفت: اگر خدماتی نیاز به مذاکره و حضور به واحدهای مختلف سازمانی داشته باشد ، نه تنها میز خدمت مانعی برای آن نمی باشد بلکه آن فرآیند را سرعت می بخشد و مراجعان علاوه بر این موضوع می توانند از سایر قابلیت های اجرایی نیز بهره مند شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان بیان کرد: توجه به تمرکززدایی و واگذاری فعالیت ها در رده کارشناسی و کمیته های تخصصی، برنامه ها و مسائل پیش رو را پخته تر و به تصمیم گیری مناسب تر در شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز کمک می کند که ضروری است براین اساس کمیته های زیر مجموعه در چارچوبی حرفه ای و با دقت تشکیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار