مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

کسب رتبه اول سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور توسط فرهنگی خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه اول رشته قرائت تحقیق در سومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور توسط فرهنگی خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور توسط فرهنگی خوزستانی

محمد تقی زاده با بیان اینکه سومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور 5 تا 7 تیرماه سال جاری و با حضور یک هزار و 300 فرهنگی از سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: همکار فرهنگی ناحیه 1 اهواز، سید جاسم موسوی توانست در رشته قرائت تحقیق در بین 32 قاری از سراسر کشور رتبه اول را از آن خود کند.

وی در ادامه با اظهار اینکه 8 نفر از فرهنگیان خوزستانی به این دوره از رقابت ها راه یافته بودند، افزود: شرکت کنندگان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۱۰جزء، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام نماز در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده بیان کرد: سید جاسم موسوی با کسب رتبه اول این رقابت ها در رشته قرائت تحقیق توانست به چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه راه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: فرهنگیان خوزستانی دارای ظرفیت بالایی در حوزه رقابت های قرآنی هستند. سال گذشته نیز شاهد افتخارآفرینی فرهنگیان خوزستانی در مسابقات سراسری قرآن کریم بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار