رئیس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

14 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

قزوین (پانا) - جلسه توجیهی کارشناسان اموراداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قزوین با محوریت موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
14 تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

نجم الدین شکراوی رئیس امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به ضرورت دقت در بررسی درخواست ها و امتیازبندی ها ، اظهارداشت : ترتیبی اتخاد گردد تا نقل و انتقال سال جاری با رویکردی جدید و با برنامه ریزی دقیق با تصمیمات جمعی کارگروه آن منطقه و ناحیه انجام شود و این مهم همراه با ارائه پاسخ لازم ومتقن از سوی کارشناسان مربوطه به نحو شایسته و مطلوب به افراد مورد پیگیری شود.

وی با تشریح دستورالعمل ارسالی به مناطق، گفت : متقاضیان انتقال در صورت داشتن شرایط لازم می توانند باهماهنگی امور اداری وتشکیلات محل خدمت خود به سایت نقل وانتقال به آدرس enteghal.medu.ir مراجعه نموده و ثبت درخواست خود برابر جدول زمانبندی در موعد مقرر را انجام دهند.

شکرآوی افزود : افرادی که دچار مشکلات حاد و خاص بودهو شرایط انتقال دائم را ندارندبا ارائه مدارک و مستندات لازم با تائید و تشخیص کمیته راهبری توسعه مدیریت منطقه یا ناحیه می توانند متقاضی انتقال شوند .

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد : انتظار می رود ادارات آموزش وپرورش مبداء و مقصد با توجه به نظر کارشناسان حوز ه های مربوطه از جمله آمار و برنامه ریزی وآموزش و... در کارگروه راهبری توسعه مدیریت منطقه و براساس جداول مازاد و نیاز با رعایت اولویتها (امتیازات مکتسبه -بند استثناء و رای شورای پزشکی وسایر موارد حاد و خاص با تشخیص کارگروه منطقه ) نسبت به تائید اطلاعات افراد ( نیروهای ورودی وخروجی)در سامانه حداکثر تا مورخه 20/04/97 اقدام لازم را انجام دهند.

وی در خصوص متقاضیان تبدیل انتقال موقت به انتقال دائم، گفت : آن دسته از فرهنگیانی که در سنوات گذشته بنابه دلایلی بیش از سه سال بطور متوالی انتقال موقت یافته اند در صورت نیاز مقصد، تبدیل انتقال موقت به دائم آنان در داخل استان با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه بلامانع خواهد بود.

همچنین آن دسته ازفرهنگیانی که برابر بند استثناء و رای شورای پزشکی قطعی در سال تحصیلی جاری مشروط به ابتدایی انتقال موقت انتقال یافته اند تبدیل انتقال آنان به دائم با رعایت سایر ضوابط ومقررات مربوطه بلامانع خواهد بود .

شکراوی ادامه داد : انتقال موقت بابت تحصیل خود یا همسر نباشد و همچنین در انتقال خارج استان به شرط نداشتن تعهد خاص منطقه با تبدیل به دائم موافقت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار