همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی

یزد (پانا) - شهردار همدان در صحن علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی لقب گرفته که نشست وزرای گردشگری کشورهای آسیایی و نشست فعالین گردشگری جهان که قطعاً در آینده نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد دو رویداد مهم در آینده این شهر است.

کد مطلب: ۸۳۳۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی

عباس صوفی در جلسه اعضای شورای شهر یزد، شهردار همدان و دیگر اعضای شورای شهر همدان گفت: حضور در شهرها و کسب تجربیات و انتقال آن‌ها قطعاً در بالا رفتن رضایت‌مندی مردم مؤثر است و اینکه ما بتوانیم مسائل و مشکلاتی که در شهرهاست را هم در حوزه اعضای شورا و نیز در مدیریت اجرایی به همفکری بگذاریم و قطعاً می‌توانیم مسائل و مشکلات را بهتر حل کنیم و موجب رضایت مردم را فراهم کنیم.

وی همدان را یکی از کلان‌شهرهای کشور با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت، شش هزار هکتار محدوده قانونی شهر و ۳۰ هزار هکتار حریم قانونی شهر دانست و افزود: همدان به لحاظ موقعیت سوق‌الجیشی یکی از شهرهای مهم ایران و به لحاظ مرکز غرب کشور و استقرار و نزدیکی آن به پایتخت است.

صوفی با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی در شهر همدان، ویژگی‌های آب و هوایی، غار علی‌صدر، ابن‌سینا و دیگر آثار تاریخی امنیت همدان را چند برابر کرده است، اظهار داشت: همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی لقب گرفته که نشست وزرای گردشگری کشورهای آسیایی و نشست فعالین گردشگری جهان که قطعاً در آینده نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد دو رویداد مهم در آینده است.

شهردار همدان تصریح کرد: به‌واسطه نشست‌های مهم در سال جاری با رویکرد جدید اعضای محترم شورا کارهای بسیار زیادی در حوزه مدیریت شهری داریم و با توجه به اینکه ۴۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری اضافه‌شده، کارهای زیادی را در حوزه‌های مختلف شروع کرده است.

این مقام مسئول همدان یکی از شهرها پیشتاز در حوزه پیاده‌راه سازی برشمرد و ابراز داشت: میدان اصلی و دو خیابان اصلی شهر همدان به پیاده راه تبدیل شد و این‌یک نمونه موفق در حوزه پیاده‌راه سازی شهری در شهرهای ایران است که در سال جاری نیز کارهای بسیار خوبی درزمینهٔ پیاده‌راه سازی و مباحث عمرانی شروع‌شده است.

وی امسال را سال بسیار خوبی در حوزه مباحث اجرایی دانست و یادآور شد: ارتباط و همفکری باعث شده کار شهرداری به‌مراتب آسان‌تر شود و ان‌شاءالله شهر همدان را به آن چیزی که لیاقت شهر همدان است برسانیم و نیز این شهر افتخارات بسیاری در مباحث فرهنگی دارد.

صوفی در پایان خاطرنشان کرد: شهر یزد در کنار شهر همدان به لحاظ فرهنگی افتخارات زیادی دارد و می‌تواند مبادلات فرهنگی در حوزه شهری داشته باشیم و امیدواریم با همفکری در حوزه مبادلات فرهنگی شهر یزد و نیز شهر همدان به یک توافقات خوبی در این زمینه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار