آغاز جلسه علنی دهم تیرماه مجلس

سوال از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار صحن امروز است

تهران ( پانا)- جلسه علنی( دهم تیر) مجلس به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جلسه علنی دهم تیرماه مجلس

به گزارش خانه ملت، نشست علنی امروز یکشنبه (10 تیرماه) مجلس راس ساعت 8 و 26 دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور 222 نفر نمایندگان آغاز به کار کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی، دبیر هیأت رئیسه مجلس دستور کار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

«ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد بررسی لایحه حفاظت از خاک.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل (44) قانون اساسی در مورد بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب و طرح حمایت از فرهنگ مصرف محصولات ایرانی در اجرای تبصره (1) ماده (49) آیین‌نامه داخلی مجلس در دستور قرار گرفت) ( تقاضای تغییر در دستور جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ 1397/4/6 به تصویب رسیده است).

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم که از صحن علنی ارجاع شده بود.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی.

بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور (در اجرای تبصره (2) ماده (104) آیین نامه داخلی مجلس در دستور قرار گرفت).

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری‌های تأیید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا- اقیانوسیه.

گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب، نحوه تغییر کاربری و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر.

سوالات آقایان قرجه طیار دهم نماینده مردم گلستان (گنبد کاووس) و جواد کریمی قدوسی نماینده مردم خراسان رضوی (مشهد) از وزیر جهاد کشاورزی.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار