جلسه برنامه ریزی جهت اجرای هفته فرهنگی درشهرستان اسلامشهربرگزارشد

اسلامشهر (پانا)-جلسه برنامه ریزی برگزاری هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهربا حضور معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاههای فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۳۳۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه برنامه ریزی جهت اجرای هفته فرهنگی درشهرستان اسلامشهربرگزارشد

در این نشست در خصوص برگزاری هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهربا محوریت آسیب های اجتماعی، بهره مندی از توانمندی و امکانات دستگاههای فرهنگی در جهت معرفی هویت، فرهنگ و هنر شهرستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

در این جلسه، مواردی از جمله ، اخذ شیوه نامه مربوط به برگزاری هفته فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری و هماهنگی دستگاههای فرهنگی جهت اجرای مطلوب برگزاری هفته فرهنگی، معرفی نماینده ثابت جهت حضور در جلسات، ارائه برنامه ها و پیشنهادات از سوی اعضاء به دبیرخانه (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) و برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری هفته فرهنگی ترجیحا در ایام دهه کرامت و یا دهه بصیرت از اهم مصوبات جلسه بود .

شایان ذکر است ،استفاده از ظرفیت های فکری و هنری شهرستان توجه به جوانان و ایده های جوان و شناخت گسست های اجتماعی و فرهنگی، نیازسنجی در خصوص کمبودها و نیازهای فرهنگی هنری و بسترسازی جهت اقدام و اجرای مطلوب آن با کمک و همکاری دستگاههای فرهنگی از دیگر اهداف این نشست بود .

/خبرنگار:رها دریایی پناه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار