وزیر ارتباطات:‌ برای انتشار لیست ارز‌بگیران برخی بهانه می‌آورند

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  می‌گوید مردم با مشکل‌های  همه جوره کنار می‌آیند ولی فساد را نمی‌توانند تحمل کنند و برای انتشار لیست ارز‌بگیران برخی بهانه می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

کد مطلب: ۸۳۳۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ارتباطات:‌ برای انتشار لیست ارز‌بگیران برخی بهانه می‌آورند

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی توئیتری با اشاره به لیست واردکنندگان دریافت‌کننده ارز دولتی و عدم انتشار آن حتی با وجود تاکید ریاست جمهوری و سایر اعضای دولت گفت: برای شناسایی ارزبگیران هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: مردم با مشکلات همه‌جوره کنار می‌آیند ولی فساد را نمی‌توانند تحمل کنند.

وی ادامه داد: برای انتشار لیست ارز‌بگیران برخی بهانه می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید یک بار برای همیشه باید این روند به اتمام برسد و شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چون این شفاف سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند؛ از همکاران خود انتظار می‌رود به جای دستگاه قضا نسبت به انتشار لیست ارز‌بگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین زمینه به منظور شفاف سازی با انتشار یک توییت گفت: با ایمان قلبی که بر پایه عقل خدادادی است، می‌گویم فساد، موریانه و عامل بی‌ثباتی اقتصاد کشور است. بخش خصوصی پاکدست از انتشار لیست ارز بگیران حمایت کرده و خواهد کرد. باید به جنگ اقتصاد رانتی رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار