تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین روز کاری با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد‌.

کد مطلب: ۸۳۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در اولین روز کاری به همراه اعضای شورای معاونان اداره کل، نواحی یک و دو و جمعی از مدیران و روسای ادارات داخلی اداره کل و مسئولان بنیاد شهید استان با حضور درگلزار شهدای کرمان با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

اسکندری نسب در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزش و فرهنگی استان کرمان، گفت: شهیدان همواره زنده اند و آثار شهودی آنان در زندگی روزمره به خوبی مشهود است.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: این قشر از جامعه از سال‌های نخستین مبارزات امام خمینی(ره) علیه طاغوت همراه و همگام ملت ایران بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، افزود : بایستی نکات تاثیر گذار زندگی شهدا با روش های صحیح ساماندهی شود تا در روح و روان قشر جوان به ویژه دانش آموزان اثر گذار باشد.

احمد اسکندری نسب با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: اقتدار، آرامش و نظمی که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین جایگاه و نقش دانش آموزان در صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و الگوپذیری دانش آموزان نسل چهارم انقلاب از شهدای دانش آموز و معلمان شهید خود را از مهمترین اهداف و رسالت های دستگاه عظیم تعلیم و تربیت برشمرد و بر این امر تاکید کرد.

اسکندری نسب از معلمان به عنوان پرچمداران خط مقدم جنگ نرم و صیانت از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم تربیت یافته دست معلمان زن و مردی هستند که خود دانش آموخته مکتب ولایت هستند و در پیچ و خم های مختلف تاریخ انقلاب سینه سپر کرده و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار