جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد

قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی برای تعیین تکلیف خدمت مشمولان غایب

تهران (پانا) - جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی است تا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند، بتوانند وضع خدمت خود را مشخص کنند.

کد مطلب: ۸۳۳۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی برای تعیین تکلیف خدمت مشمولان غایب

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی اظهار کرد: قانون جریمه مشمولان غایب فرصتی است تا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند، بتوانند وضع خدمتی خود را مشخص کنند.

وی با بیان این مطلب که با اجرای این قانون در سال جاری، تاکنون بیش از 11 هزار درخواست ثبت شده است، افزود: مشمولانی که تا پایان سال 97 بیش از 8 سال غیبت دارند، می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و مطابق با قانون جریمه مشمولان غایب، ثبت‌نام کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به تغییرات مربوط به ضوابط دانشجویان انصرافی در قانون جریمه مشمولان غایب گفت: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و تا پایان شهریور ماه 1396 انصراف داده و یا اخراج شده باشند، از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبلی غایب محسوب می‌شوند و چنانچه غیبت آنان تا پایان سال 97 به بیش از 8 سال برسد، در شمول این معافیت قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: از آنجا که مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور با بیش از 8 سال غیبت، اجازه تردد به کشور را نخواهند داشت، بنابراین بایدبا انجام خدمت سربازی و یا بهره‌مندی از این امتیاز وضع خدمتی خود را مشخص کنند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار