رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان در زنجانرود:

ایجاد ارتباط متقابل و سازنده بین اولیاء و مربیان دانش آموزان از الزامات است

زنجان(پانا)-رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان در زنجانرود گفت:ایجاد ارتباط متقابل و سازنده بین اولیاء و مربیان دانش آموزان از الزامات است.

کد مطلب: ۸۳۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ارتباط متقابل و سازنده بین اولیاء و مربیان دانش آموزان از الزامات است

اصغرابراهیمی در جلسه شورای انجمن اولیاء و مربیان منطقه زنجانرود ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده جلسه، هدف اصلی انجمن را ایجاد ارتباط متقابل و سازنده بین اولیاء و مربیان دانش آموزان خواند.

وی افزود: شایسته است عوامل اجرایی و معلمان با رویی گشاده پذیرای حضور اولیاء در مدرسه باشند.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برخورد مناسب با اولیاء، آنها را جهت همکاری و مشارکت مشتاق تر می کند، لذا وظیفه داریم فضا را برای توسعه همکاری ها آماده کنیم.

وی اظهار داشت: شفاف سازی و نیاز سنجی از دیگر وظایف مهم مدیران به شمار می آید، با این کار مشکلات، ضعف ها و خلأ ها شناسایی شده و می تواند در جلسات انجمن مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

در ادامه عدالت عجملو کارشناس انجمن اولیاء و مربیان استان به اهمیت ماهنامه تخصصی پیوند پرداخت.

وی گفت: انتظار می رود مدیران محترم مدارس در جلسات دیدار با اولیاء والدین را نسبت به استفاده از این مجلات ارزشمند تشویق کنند.

وی اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان وظیفه بزرگی را به عهده دارد و آن آموزش خانواده ها است و قطعا مشکلات و مسائل اجتماعی موجود در هر منطقه متفاوت است، آگاهی و شناخت نسبت به هر جمعیتی ، ارتباط با آنها و رسیدگی به امورشان را تسهیل می کند، لذا شایسته است مدرسان آموزش خانواده نسبت به این امر واقف باشند.

عجملو در پایان گفت:شایسته است جلسات شورای انجمن اولیاء و مربیان هر دو ماه یکبار با حضور اعضاء به صورت رسمی تشکیل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار