جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرز برگزار شد

کرج (پانا) - جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرز با حضور دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش و نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد همکاری های حوزه وآموزش و پرورش البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرز برگزار شد

در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد، حجت الاسلام درودی ضمن تقدیر از حمایت های حضرت آیت اله حسینی همدانی رییس کمیته همکاری های استان البرز از گسترش همکاری های حوزه وآموزش و پرورش اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت ما در مسیری که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم کرده است و در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی حرکت کند و دراین راستا نیاز است که آشنایی و آموزش سند تحول به دست اندرکاران تعلیم و تربیت در دستور کار قرار گیرد .

وی با ارائه گزارشی در خصوص برگزاری دوره توجیهی-آموزشی آشنایی با سند تحول بنیادین اظهار داشت: دوره آموزشی مدرسین سند تحول بنیادین در استان قم برگزار شد و بنا داریم دوره تکمیلی ویژه مدرسین را برگزار کنیم و در صورت نیاز استان ها نفرات جدیدی را برای دوره مدرسی سند تحول معرفی نمایند.

وی با اشاره به ضرورت توجه دستگاه تعلیم و تربیت به دانش و پژوهش اظهارداشت: کتاب تربیت از منظر نهج البلاغه که توسط معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز تدوین شده است، این کار کار پژوهشی دارای محتوای مناسب و خوبی است که می تواند در راستای تربیت دانش آموزان و در قالب ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد نشست مشترک کمیته های همکاری استان های تهران، شهرستان های تهران و البرز برگزار شود و ضمن دعوت از مبلغین طرح امین و روشنا حضرت آیت اله حسینی همدانی انتظارات و وظایف و برنامه های مبلغین را تبیین وتشریح نمایند.

در این جلسه حضرت آیت اله حسینی همدانی رییس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان البرز، با اشاره به برنامه ها واقدامات کمیته همکاری های استان در خصوص ضرورت برنامه ریزی برای همکاری بیش از پیش حوزه و آموزش و پرورش، استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در توانمندسازی مربیان، برگزاری دوره های توجیهی - آموزش ویژه مبلغین به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه مسعود مهران نیا معاون پرورشی و فرهنگی و دبیر کمیته همکاری های حوزه وآموزش و پرورش استان البرز گزارشی از عملکرد کمیته همکاری های استان ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار