کشف محموله ۸ میلیاردی لوازم التحریرقاچاق در کرج

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک محموله لوازم التحریر قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از یک انباری در کرج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف محموله ۸ میلیاردی لوازم التحریرقاچاق در کرج

سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام خبر فوق افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه از وجود یک انبار در مرکز کرج که کالای قاچاق در آن دپو شده و سپس در سطح شهر توزیع می شد مطلع شدند .

وی در ادامه گفت: ماموران پس از بررسی های صورت گرفته و اطمینان از وجود کالای قاچاق در انبار مذکور، با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام و در بازرسی از انبار تعداد 654 هزار عدد انواع لوازم التحریر خارجی که فاقد مدارک و مستندات گمرکی بود کشف و انبار مذکور نیز پلمپ شد .

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در در اجرای برنامه های عملیاتی سال 97 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت ها و اهداف نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با دانه درشت های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار