معاون فرماندار کرج مطرح کرد: بسیج همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کاهش ۲۵ درصدی اعتیاد

کرج(پانا) - معاون سیاسی، انتظامی فرماندار ویژه شهرستان کرج بر ضرورت مشارکت و همکاری همه نهادهای مدنی و اجتماعی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری بمنظور کاهش ۲۵ درصد نرخ اعتیاد، طبق منشور سند برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون فرماندار کرج مطرح کرد: بسیج همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در کاهش ۲۵ درصدی اعتیاد

جمال جلیلی در جلسه «شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر» شهرستان کرج، ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه که جامعه متاثر از تحولات اجتماعی، فرهنگی و جهانی است و طیف وسیعی از اقشار به خصوص جوانان و نوجوانان بنوعی با شوک های اجتماعی متعددی مواجه هستند که مواد مخدر و روان گردان ها یکی از این شوک ها است.

وی با تاکید بر لزوم مقابله و برخورد جدی با سودگران و عرضه کنندگان مواد مخدر، تقویت زیرساخت های اجتماعی و توسعه مشارکت های مدنی را یکی از راهکاری های اساسی برای مقابله با تهدیدهای موجود عنوان و تصریح کرد: تقویت رویکرد اجتماعی شدن امر مقابله با پدیده اعتیاد با جذب حمایت های اجتماعی و توسعه مشارکت های مردمی میسر خواهد شد.

معاون فرماندار ویژه کرج با تاکید بر توسعه و آگاهی نسل جوان نسبت به آثار سوء مصرف انواع مواد مخدر بیان کرد: آموزش و هشدار نسبت به مضرات و آسیب های مواد مخدر با همت همه دستگاه ها و دست اندرکاران امر به ویژه رسانه ها محقق خواهد شد.

جلیلی در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش 25 درصدی اعتیاد در طول برنامه ششم توسعه گفت: این مهم با تولید دانش تخصصی و پشتوانه های علمی و تحقیقاتی به عنوان اقدام زیربنایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: کنترل اعتیاد به عنوان بزرگترین منکر حاضر هزاره سوم در جامعه بشمار می رود و ضرورت دارد تمام نهادهای مدنی و اجتماعی در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.

در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرج، نمایندگانی از دستگاه های نیروی انتظامی، بهزیستی و بهداشت و درمان و ...طرح ها، برنامه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این نشست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار