معاون استانداری لرستان: توسعه برنامه‌های ورزشی از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

خرم آباد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: اگر بتوانیم برنامه‌های ورزشی را به‌خوبی توسعه و گسترش دهیم می‌توانیم آن را به عنوان یک برنامه جایگزین در جامعه معرفی و به‌نوعی از آسیب‌های اجتماعی و خطراتی که نسل جوان و نوجوان ما را تهدید می‌کند ،پیشگیری کنیم .

کد مطلب: ۸۳۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون استانداری لرستان: توسعه برنامه‌های ورزشی  از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

حبیب الله خجسته پور در آیین افتتاحیه زورخانه دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد که در هفته مبارزه با مواد مخدر و به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شده بود، افزود:یکی از موضوعات آموزش و پرورش مقابله با آسیب‌های اجتماعی است آنهم در برخی از محله‌ها که شاید این تهدیدها جدی تر به نظر می‌رسد .
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به این که برای مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد بهترین راه پیشگیری است، افزود: برای پیشگیری ما باید جایگزین مناسبی تعریف کنیم و چه جایگزینی بهتر از ورزش.
خجسته پور با ابراز خوشحالی از انتخاب رشته ورزش پهلوانی گفت :گود زورخانه مکان مقدسی است زیرا در این مکان پهلوانان به مولا علی علیه السلام اقتدا میکنند.
وی ابراز امیدواری کرد ظرفیتی که در این محله ایجاد شده علاوه بر جذب دانش آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بتواند محلی برای مراودات اجتماعی در سطح منطقه هم باشد و خیرین و پهلوانان و افراد نیکنام این محله بتوانند در این مکان مقدس در جهت ترویج ورزش و مقابله با آسیب های اجتماعی و خصوصا اعتیاد مثمر ثمر واقع شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار