طی حکمی از سوی سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت

انتصاب احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا) - طی حکمی از سوی "سید محمد بطحایی" وزیر آموزش و پرورش احمد اسکندری ‌نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب احمد اسکندری نسب به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان و دیگر مسئولان و مدیران استانی در تالار همایش های دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه ‌نصیرالدین طوسی کرمان برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا دعاگویی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف جهت توانمندسازی نیروی انسانی گام برمی‌دارد، اظهار داشت: امیدواریم که سند تحول بنیادین به عنوان گفتمان غالب و ملی راه‌گشا باشد.

وی با اشاره چالش بزرگ آموزش و پرورش در ارتباط با نیروی انسانی، گفت: الگوی مناسبی جهت آینده‌نگری در این موضوع نبوده است و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه میدان اثربخشی آموزش و پرورش بزرگ و وسیع است، افزود: اگر خطایی در این حوزه اتفاق بیفتد در طیف وسیع اثرگذار است.

وی به چالش‌هایی که در چند ماه گذشته آموزش و پرورش استان با آن روبه‌رو بوده اشاره کرد و گفت: باید همه دستگاه‌ها به یک نقطه مشترک برسند و ارتباطات به خوبی مدیریت شود.

بر پایه این گزارش در این آئین از زحمات محمد محسن‌بیگی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل و احمد اسکندری‌نسب به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار