تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های جهان

سمنان (پانا) - دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های معتبر جهان نظیر سوربن فرانسه تفاهم نامه‌های همکاری‌های علمی و تبادل دانشجو امضا کرد.

کد مطلب: ۸۳۳۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های جهان

حسن علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور در نشست با کارکنان این دانشگاه در استان سمنان، توسعه روابط و همکاری های علمی دانشگاه پیام نور با دانشگاه های جهان و ایجادشرایط جذب دانشجویان خارج از کشور و صدور مدارک تحصیلی دوگانه را تشریح کرد.

وی گفت: در این خصوص با دانشگاه هایی نظیر سوربن فرانسه تفاهم نامه هایی هم منعقد شده تا دانشجویان بتوانند ضمن تحصیل از مزایای دریافت مدارک دوگانه یا دوئل گرید هم بهره مند باشند.

فراهم کردن شرایط توسعه آموزش های از راه دور و غیرحضوری بخصوص در خارج از کشور و روستاهای داخل کشور، با توسعه زیرساخت های IT و فناوری های نوین در حوزه آموزش های الکترونیکی خبر دیگر علیزاده بود .

معاون دانشگاه پیام نور گفت: برای تحقق این اهداف نیز دانشجویان این دانشگاه می توانند از مزایای اینترنت و اینترانت رایگان این دانشگاه با ظرفیت یک میلیون نفردانشجو بهره مند شوند .

500هزار نفر دانشجو و بیش از چهار هزار عضو هیات علمی در 500واحدمرکز داخل و 50مرکز خارج از کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل و کار هستند.

در استان سمنان هم هفت هزار دانشجو و 75عضو هیات علمی در چهارمرکز و 250رشته در دانشگاه پیام نور، تحصیل و کار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار