مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در این مراسم گفت : آموزش وپرورش بزرگترین دستگاه اجرایی و زیربنایی ترین دستگاهی است که در توسعه کشورنقش کلیدی و اساسی دارد .

کد مطلب: ۸۳۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان

احمد اسکندری ضمن تشکر از زحمات دکتر محسن بیگی مدیر کل سابق آموزش وپرورش از وی به عنوان یک نیروی ارزشی نامبرده وگفت: باید از وجود چنین نیروهای ارزشمندی در پستهای کلیدی استفاده کرد و به فکر پرورش نیروهای توانمند باشیم.

اسکندری گفت: آموزش وپرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشورو زیربنایی ترین دستگاهی است که در توسعه کشور نقش کلیدی و اساسی دارد .

وی گفت:هر توسعه ای که در کشور ایجاد شود ائم از توسعه فرهنگی یا سیاسی آموزش وپرورش در آن نقش اصلی و اساسی دارد.

اسکندری ضمن اشاره به سند تحول بنیادین گفت:در اسناد بالا دستی هم جایگاه آموزش وپرورش را خوب ترسیم کرده وسند تحول بنیادین نقطه ی عطف آموزش وپرورش است که تمام اهداف انقلاب در آن آمده است.

اسکندری تربیت شهروند در تراز نظام جهوری اسلامی ایران را از برنامه های سند توحل دانست و گفت:ما معتقدیم هر اتفاق خوبی که در جامعه رخ بدهد کلید اصلی آن به دست معلم است .

وی ضمن تتشکر از اعتماد وزیر آموزش وپرورش به ایشان گفت: اگر بخواهیم آموزش وپرورش را در صدر ببینیم و نیروهای متعهد ،متفکر و دلسوز و اسلامی تربیت کنیم باید معلمین را در یابیم و عزت کرامت و شأن و جایگاه معلم را در جامعه بالاتر ببریم.

اسکندری در پایان افزود: آموزش وپرورش استان کرمان با حضور نیروهای خوش فکر پر تلاش در طول سالیان متمادی جایگاه خوبی کسب کرده ارتقاء رتبه ی 24 به اول کشوری نتیجه تلاش تک تک فرهنگیان استان کرمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار