بیرانوند: پنالتی های رونالدو را آنالیز کرده بودم

تهران (پانا) - دوازه بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به گرفتن پنالتی رونالدو گفت: با توجه به تمرکز بر بازی ها و آنالیزهایی که در خصوص بازیکنان به ویژه رونالدو داشتم توانستم پنالتی او را بگیرم.

کد مطلب: ۸۳۳۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بیرانوند: پنالتی های رونالدو را آنالیز کرده بودم

به گزارش ایرنا علیرضا بیرانوند روز جمعه در حاشیه استقبال مردم در فرودگاه خرم آباد افزود: بعد از بازی خوب ایران مقابل مغرب مردم انتظار داشتند ایران به مرحله بعد صعود کند ولی شرمنده آنها شدیم.
دروازه بان تیم ملی ایران اظهار داشت: به خاطر اینکه زود به ایران برگشتیم خوشحال نیستم چراکه به دنبال اتفاقات خیلی بهتری بودیم.
بیرانوند افزود: خیلی دوست داشتیم بمانیم و بازی های جام جهانی را ادامه بدهیم؛ در هر حال امیدواریم بتوانیم در جام جهانی بعدی به دور بعد صعود کنیم.

** امیری: پتانسیل ایران خیلی بیشتر از اینها بود
وحید امیری دیگر بازیکن خرم آبادی تیم ملی ایران نیز با اشاره به استقبال مردم از ملی پوشان تیم ملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که در شهرم هستم و از هواداران و مردم خرم آباد برای این استقبال پرشور تشکر می کنم.
وی با تاکید بر اینکه پتانسیل تیم ملی ایران خیلی بیشتر از اینها بود، افزود: باز هم خدا را شکر می کنم چراکه خوشحالی و سرور مردم ایران محقق شد.
امیری افزود: همه اتفاقاتی که در جریان بازی ها رقم خورد در راستای سربلندی کشور بود.
وی اظهار داشت: مردم ایران خوشحال هستند و این خوشحالی نشان دهنده عملکرد خوب ما است.
تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی مقابل مغرب، مساوی مقابل پرتقال و شکست مقابل اسپانیا با چهار امتیاز در گروه خود سوم شد و از دور مسابقات حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار