معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

۳۰۰۰ نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

بوشهر (پانا) _ معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سه هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۳۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰۰ نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

غلامرضا دانش فر در نشست جلسه بهبود کیفیت سواد آموزی استان بوشهر اظهار داشت: در سال جاری از مجموع سه هزار نفر در دو دوره انتقال و سوادآموزی شهرستان بوشهر با بیش از ۶۰۰ نفر و شهرستان دشتستان با بیش از ۵۰۰ نفر دارای بیشترین آمار تحت پوششی هستند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد : باید از ظرفیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای برای جذب بی‌سوادان استفاده بیشتری صورت بگیرد.

وی افزود: اولویت اصلی ما در حوزه سوادآموزی تحت پوشش قراردادن افراد بی سواد است و بنابراین باید مسئولان و کارشناسان سواد آموزی در مناطق و شهرستان ها تمام تلاش خود را بکار گیرند تا از ظرفیت‌های اطلاع رسانی از جمله ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها و بهرگیری مؤثرتر از تریبون این مهم تحقق یابد.

وی گفت : برای جذب افراد محروم از نعمت خواندن و نوشتن در دوره سواد آموزی هیچ محدودیتی وجود ندارد و باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود از جمله همکاران فرهنگی و تبلیغات مؤثر تلاش را دوچندان کرد.

دانش فر با تشویق مجدد معلمان و مدیران مدارس استان به مشارکت در امر سواد آموزی، خاطر نشان ساخت: مدیران مدارس می توانند کمک شایان توجهی برای باسواد کردن افراد به ما کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار