مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان

نماینده رودبار: هر ضعف و اهمالی در سیستم آموزش و پرورش نتیجه زیان باری برجا می‌گذارد

تهران (پانا) - نماینده مردم شهرستان رودبار گفت: دانش‌آموزان امروز مدیران آینده کشور هستند بنابر این هر ضعف و اهمالی در سیستم آموزش و پرورش، نتیجه زیان باری برجا می‌گذارد.

کد مطلب: ۸۳۳۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده رودبار: هر ضعف و اهمالی در سیستم آموزش و پرورش نتیجه زیان باری برجا می‌گذارد

منوچهر جمالی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز، مدیران آینده کشور هستند لذا هر ضعف و اهمالی در سیستم آموزش و پرورش، نتیجه زیان باری برجا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که همه باید به هم کمک کنیم، افزود: تعلیم و تربیت در کشور باید به سمتی برود که فرهنگیان ما مشکل معیشتی نداشته باشند و تمام فکر و ذکرشان توجه به تعلیم و تربیت باشد.

معاون سیاسی استانداری گیلان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه در هر نظامی با هر ایدئولوژی، آموزش مهم‌ترین عنصر محسوب می‌شود، ‌اظهار کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین سازمان از لحاظ مسئولیت و وظایف است.

علی اصغر جمشیدنژاد افزود: اولویت بندی در آموزش و پرورش جزء مهم‌ترین وظایف مدیران است لذا مسئولیت‌ها و پست‌ها باید به گونه‌ای اداره شوند که به اهداف تعیین شده هر سازمان دست یابند.

وی اضافه کرد: در طول خدمت باید اهداف‌مان اجرای سیاست‌های دولت، حفظ منافع عمومی، توسعه کشور و حفظ استقلال باشد.

در پایان این مراسم نادر جهان آرای به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان معرفی و از زحمات مهدی حاجتی که 4 سال و 6 ماه سکان آموزش و پرورش را به عهده داشت، تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار