وزیر بهداشت: برای توزیع خدمات در تمام کشور تلاش می‌کنیم

تهران (پانا) - وزیر بهداشت گفت: دولت علی‌رغم وجود مشکلات، تمام تلاش خود را برای توزیع خدمات در سراسر کشور انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۸۳۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت:  برای توزیع خدمات در تمام کشور تلاش می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در حاشیه راه‌اندازی باند فرود بالگرد اورژانس آباده، با گرامیداشت یاد شهدای قوه قضائیه، شهدای میهن را پاسداران مرزهای جغرافیایی و مرزهای عقیدتی خواند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دولت علی‌رغم وجود مشکلات، تمام تلاش خود را برای توزیع خدمات در سراسر کشور انجام می‌دهد.

وی افزود: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته تا توزیع خدمت در تمام مناطق کشور انجام شود. این امر با مشارکت مردم محقق می‌شود.

هاشمی پاسداشت تلاش‌های افراد در زمینه‌های مختلف را عاملی مهم برای ترویج مشارکت در جامعه دانست و با اشاره به بهسازی و نوسازی تمامی مراکز بهداشتی درمانی در آباده، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک، خدمات مرکز قلب این شهرستان توسعه یابد.

وی افزود: در این شهرستان شاهد رضایتمندی مردم از ارائه خدمات سلامت هستیم و برای تحقق کامل فرآیندهای درمانی در حال اجرا، نیاز به سرمایه گذاری وجود دارد و از نیکوکاران دعوت می‌شود تا در این زمینه در کنار مجموعه وزارت بهداشت، مشارکت بیشتری داشته باشند.

رحیم زارع - نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی - نیز دکتر هاشمی را وزیری با پشتکار معرفی کرد که همواره دغدغه مردم را دارد .

وی از تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیکوکاران در امر توسعه خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان، قدردانی کرد.

کامران مهدوی - رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده - نیز در آئین بهره‌برداری از مرکز قلب این شهرستان گفت: از سال ۹۱ تاکنون، ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه خدمات سلامت و ساخت و سازهای بهداشتی درمانی در این شهرستان هزینه شده که عمده این اعتبار، دستاوردی از طرح تحول نظام سلامت بوده است .

براساس این گزارش مرکز قلب آباده به مساحت ۳۶۴۰ مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. برای این مرکز، خدمات تشخیص، مراقبت و بستری بیماران قلبی - عروقی، اکوکاردیوگرافی، اورژانس قلب و تست ورزش پیش‌بینی شده است .

همچنین پروژه باند فرود بالگرد اورژانس هوایی به مساحت ۵۹۰ متر مربع، با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال، به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث ساختمان آشیانه کادر پرواز نیز آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار