مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد

شرکت ۵۰۰ هزار نفر فرهنگی در سومین مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور

مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت:در سومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان ۵۰۰ هزار نفر در سطح منطقه و کشور شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۳۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۵۰۰ هزار نفر فرهنگی در سومین مسابقات قرآن عترت و نماز فرهنگیان کشور

محمدرضا مسیب‌زاده صبح امروز (پنج‌شنبه) در اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور اظهار کرد: تمرکز آموزش و پرورس بر روی تربیت و انسان سازی است.
مدیر کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تمام سازمان ها و نهادهای کشور باید محور تحول را نیروی انسانی بدانند که در نتیجه محور تحول در جامعه آموزش و پرورش است؛ چرا که تمام افراد جامعه در این نهاد تربیت می شوند.
وی با بیان ای که اگر نظام تعلیم و تربیت پویا داشته باشیم جامعه و کشوری فعال خواهیم داشت خاطر نشان ساخت: تمام اسناد بالادستی همانند سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش می باشد توجه ویژه ای به مسائل اعتقادی و دینی شده است.
وی تصریح کرد: نمونه آشکار تحقق ساحت دینی سند تحول بنیادیدن در مسابقات قرآنی فرهنگیان ظاهر شده است.
وی با اشاره به این که تمام شرکت کننده گان در مسابقات از بین معلمان قرآن و دینی نبودند گفت: تعداد مورد توجهی از شرکت کننده گان و مقام آوردگان مسابقات از بین دبیران دروس نظری بودند که نشان از علاقه و انس دبیران با قرآن دارد.
مصیب زاده با اعلام این که در سومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان ۵۰۰ هزار نفر در سطح منطقه و کشور شرکت کردند افزود: برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز تنها یکی از فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: جشنواره مجازی گلدسته های سرو با موضوع نماز، برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بعد از وقفه ۲۰ ساله، طرح بهترین الگوهای زندگی اسلامی و اجرای طرح مبین و آموزش های ارزشمند نماز از جمله اقدامات قرآنی وزارت آموزش و پرورش است.
مسیب‌زاده گفت: در حال حاضر ۷۵۰ مرکز دارالقرآن در کشور فعال هستند که به عنوان مکمل فعالیت های قرآنی مدارس دایر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار