همایش کارآفرینان برتر شهرستان امیدیه برگزار شد

امیدیه (پانا) - همایش کارآفرینان برتر شهرستان امیدیه با رویکرد اشتغال زائی ،تولید وتوسعه اقتصاد باحضور مدیرکل امور روستایی وشوراها،فرماندار شهرستان امیدیه و جمعی از کارآفرینان برتر برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش کارآفرینان برتر شهرستان امیدیه برگزار شد

حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراها در این همایش با تاکید بر لزوم سیاست گذاری کارآمد روستایی گفت: ایجاد بازاریابی برای کارآفرینان در راستای اشتغالزایی ضروری است .

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های شرکت تعاونی های دهیاران در دو بخش مرکزی و جایزان امیدیه خواستار فعال تر شدن این شرکت ها شد و اضافه کرد: با توجه به تنوع الگوی کشت و ایده های کارآفرینان و مشاغل خانگی باید برای تقویت و کاربردی تر نمودن فرایند بازاریابی و تسهیل گری در این راستا تلاش کنیم.

حسینی با تاکید بر اهمیت بخش اشتغال و توجه به چرخه تولید ، کاشت ،داشت ، برداشت و فروش محصولات افزود: آموزش کارآفرینان در قالب تفاهم نامه ای که با فنی حرفه ای استان منعقد شده در حال انجام است .

مدیرکل امور روستایی وشوراها اضافه کرد: در روستاهای امیدیه 36طرح مصوب گردیده که بالغ بر سیزده میلیارد تومان سهم کلی از تسهیلات به آنها اختصاص داده شده و طی مدت اخیر اعتبار دو طرح با هزینه ای بالغ بر 800 میلیون ریال در زمینه زنبورداری واریز و این طرح ها به مرحله اجرا درآمده است .

گفتنی ست ایجاد نمایشگاههای فعال در بخش و روستا وتقویت شرکت های تعاونی دهیاران باهمکاری وهمیاری بخشدار،دهیاران واعضای شورا از پیشنهادات ارائه شده از سوی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری برای حل برخی مشکلات کارآفرینان در این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار