معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان :

هدف از اجرای طرح ماد توانمند سازی دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی است

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در آیین اختتامیه طرح ماد گفت : طرح ماد با هدف توانمند سازی دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی در مدارس اجرا شد .

کد مطلب: ۸۳۲۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای طرح ماد توانمند سازی دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی است

افشین خوشگوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اعلام این مطلب گفت : طرح ماد اقدامی مشارکتی بین آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی بود که برای دومین سال اجرای خود را در استان کردستان پشت سر گذاشت و هدفی که ما در این طرح دنبال می کنیم توانمندسازی دانش آموزان در مقابل آسیب های اجتماعی است .

خوشگوار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد : آسیب های اجتماعی بعنوان موضوع روز جامعه ما دارای تنوع،تکثر وتعدد زیادی است که تمام افراد و گروه های سنی جامعه را در بر می گیرد و مختص هیچ قشر یا جامعه خاصی نیست و همه در معرض این آسیب های می باشیم .

وی تصریح نمود : ما در اداره کل آموزش و پرورش استان سعی کرده ایم از توانمندیهای درون و برون سازمانی خود استفاده نمائیم و حجم این آسیب ها را به حداقل برسانیم و یکی از راهکارهای ما در تحقق این مهم اجرای طرح « ماد » بود که در آن از پتانسیل خود دانش آموزان در شناسایی و کنترل آسیب های اجتماعی استفاده شد و با استفاده از مشارکت گروهی و کارتیمی گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در بخش پایانی سخنان خود گفت : طرح ماد در چهار شهرستان شامل : نواحی یک و دو سنندج ، دهگلان و قروه به صورت پایلوت اجرا شده است که در مجموع 30 مدرسه،60 کلاس و 1800 دانش آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که آموزش آنان را 30 نفر از دبیران دروس مطالعات اجتماعی و تفکر و سبک زندگی برعهده داشته اند .

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس ازمدیران و دانش آموزان برتر تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار