آغاز رقابت داوطلبان کنکور ۹۷ در گروه‌های ریاضی و علوم انسانی

تهران (پانا) - کنکور سراسری سال ۹۷ با رقابت ۳۴۹ هزار و ۵۷۶ داوطلب کنکور در گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۷ تیرماه ۹۷ آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رقابت داوطلبان کنکور ۹۷ در گروه‌های ریاضی و علوم انسانی

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۵۰ داوطلب و در گروه علوم انسانی تعداد ۲۰۵ هزار و ۲۶ داوطلب داوطلب شرکت کرده‌اند. در مجموع تعداد تعداد ۳۴۹ هزار و ۵۷۶ داوطلب رقابت خود را در این دوره از کنکور سراسری آغاز کرده‌اند.

درهای ورود به حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷ صبح بسته شده و فرآیند برگزاری آزمون در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی از ساعت ۳۰: ۷ صبح آغاز شده است.

در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به هر داوطلب در کلیه گروه‌های آزمایشی، یک پاسخنامه و ۲ دفترچه سوال (آزمون عمومی «دفترچه شماره ۱ و آزمون اختصاصی «دفترچه شماره ۲») داده می‌شود.

داوطلبان در کلیه گروه‌های آزمایشی باید پاسخ سوالات دفترچه‌های عمومی و اختصاصی را در همان برگ پاسخنامه تحویل شده، علامت‌گذاری کنند.

کلیه سوالات آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) و اختصاصی (دفترچه شماره ۲) داوطلبان در هر پنج گروه آزمایشی، شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است. این دفترچه‌ها دارای تنوع (در انواع C ، D ، E و F ) است.

پاسخنامه و دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره ۱) داوطلبان کلیه گروه‌های آزمایشی در یک بسته نایلونی و هر یک از دفترچه‌های آزمون اختصاصی (دفترچه های شماره ۲ و یا ۳ ) نیز در بسته‌های نایلونی جداگانه، تحویل داوطلبان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار