صندوق حمایت از مدارس و مراکز غیر دولتی تشکیل می شود

یزد (پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل صندوق حمایت از مدارس و مراکز غیر دولتی خبرداد و گفت : این صندوق امسال ردیف بودجه گرفته و 30 میلیارد ریال اعتبار به آن تخصیص می یابد.

کد مطلب: ۸۳۲۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
صندوق حمایت از مدارس و مراکز غیر دولتی تشکیل می شود

مجید طهرانیان، صبح دیروز در نشست نمایندگان موسسان مدارس غیر دولتی استان یزد که در مجتمع رفاهی، آموزشی فرهنگیان برگزارشد اظهار داشت: برای برنامه ریزی درست در حوزه مشارکتهای مردمی و مدارس غیر دولتی باید زیرساخت آماری در این حوزه اصلاح شود و امیدواریم با تدابیری که در سامانه ی مشارکتها اندیشیده شده است این مشکل مرتفع شود.

وی در ادامه ابراز کرد: به هیچ وجه توسعه ی مدارس هیات امنایی نخواهیم داشت و سیاست وزیر آموزش و پرورش مخالف مدارس متنوع می باشد.

طهرانیان با اشاره به قانونی شدن شورای موسسان گفت: تاچند سال قبل شورای موسسان را به عنوان یک شورای تشریفاتی می شناختند اما دو سال است که این شورا در قانون مصوب شده است و باید این تشکل قوی تر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.

عباسعالی دانافر، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز درادامه این نشست افزود: آموزش و پرورش استان جایگاه رفیع فعلی خود را مدیون حضور فعال مدارس و مراکز غیر دولتی استان می داند.

همچنین در ادامه این نشست از تلاش های "محمد مهدی محقق" مدیر سابق اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار