کسب رتبه برترستاد بزرگداشت مقام معلم شهر قدس

شهر قدس (پانا) - ستاد بزرگداشت مقام معلم قدس ، با برگزاری 38 برنامه متمرکز ، موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

کد مطلب: ۸۳۲۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برترستاد بزرگداشت مقام معلم شهر قدس

محمدرضا بهمنش مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ، ضمن اعلام این خبر، این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم ، مدیران ، معلمان و همه عوامل تاثیر گذار در این حوزه دانست.

وی ادامه داد : امسال با برگزاری 38 برنامه متمرکز ، دو همایش متمرکز منطقه ای و مشارکت بیش از یک هزار نفر از همکاران در اردوهای برون استانی ، هم به لحاظ کمی و هم کیفی رکورد جدیدی را درتقدیر از معلمان به ثبت رساندیم.

بهمنش ، دعوت و تقدیر از منتخبین به همراه خانواده های آنان ، تقدیر از خانواده های معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز ، پیشکسوتان و برگزیدگان کشوری ، خیرین مدرسه ساز و مدیران و رؤسای سابق این مدیریت را از ویژگی های بارز برنامه های متمرکز سال 97 برشمرد.

این مقام مسئول افزود: برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان به هفته معلم خلاصه نشده و در طول سال به شیوه های مختلف از تلاش و زحمات فرهنگیان تقدیر و تشکر خواهد شد.

بهمنش ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همه ما مدیون معلمانیم بیان کرد : همه تلاش های انجام شده تنها جبران قطره ای از دریای ایثار و گذشت معلمان است.

وی همچنین از مسئولین شهرستان ، اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم به ویژه معاون پژوهش و برنامه ریزی و مجموعه همکاران به سبب کسب این موفقیت ارزشمند تقدیر نمود.

/خبرنگار :معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار